July 24, 2014


xivxivx:

How I feel living in Tampa today.

38 notes
See Post

repeat from these violent delights have violent ends.
healthyishappydarling:

slim-and-svelte:

what

Wtf just happened

healthyishappydarling:

slim-and-svelte:

what

Wtf just happened

(Source: mrgoldlion, via shred-and-gain)

5,965 notes
See Post

repeat from GFY

(Source: ourtimeorg, via somecallme-roman)

145,499 notes
See Post

repeat from OUR TIME
abeardedprincess:

partlystarsmostlyvoid:

madmenandmayhem:

evilspice:

toyota:

damn the pope about to preach some sick verses

the guy beatboxing behind him

"the guy" is the italian president

P-Francis and the Prez


Turn down for what

abeardedprincess:

partlystarsmostlyvoid:

madmenandmayhem:

evilspice:

toyota:

damn the pope about to preach some sick verses

the guy beatboxing behind him

"the guy" is the italian president

P-Francis and the Prez

Turn down for what

(via sneakyseabear)

116,186 notes
See Post

repeat from 杀了你心爱的

urhajos:

Fiona Tang

(via zeekluther)

1,239 notes
See Post

repeat from david is going to die

sneakyseabear:

bromancing-the-stone:

swagdeddy:

thedogwalker:

acoustickub:

attackonpenis:

omfg zoe

Everytime.

EVERYtime. 

but honestly this is so accurate. and also its scary that Nan looks like Audino

Wait WHY THE FUCK IS ZOE MAGIKARP!? Lol. If anything Madison should be a Chandelure or something.

the zoe/magikarp is perfect and no one will convince me otherwise

(Source: dogapult)

18,482 notes
See Post

repeat from ✌(ʋ•ᴥ•)

July 23, 2014


kiroho:

bblackgoldd:

digableplanet:

ghettoanime:

Fuck nah.

Nah yo… Fuck that

Wut


relax please

kiroho:

bblackgoldd:

digableplanet:

ghettoanime:

Fuck nah.

Nah yo… Fuck that

Wut

relax please

(Source: yodiscrepo, via herrfaust)

21,716 notes
See Post

repeat from YoDiscrepo.com

ethiqueen:

michellesteezy:

Kai Davis - Fuck I Look Like .

I LOVE HER

(Source: , via ziqqawest)

25,141 notes
See Post

repeat from rose petals

snatchedweaves:

resurgance:

IM FUKING SCREAMING OMG

(via fr33kinmatt)

15,917 notes
See Post

repeat from

xxthenumberaxx:

graffitifuckedmylife:

warrgle:

vividified:

All the naysayers who were against marijuana legalization are eating crow right about now. Colorado’s weed sales just keep trending up, and with the sales of legal weed, they are improving their schools and reducing overall crime rates.”

Link to Article

WOW IT’S ALMOST LIKE IF YOU LEGALIZE WEED

PEOPLE WON’T DO BAD THINGS

TO GET WEED

Shit

My favorite headline from this trend has been “Six Months Since Marijuana Legalization and Colorado is Overrun With Way Less Crime”.

(via isolated-roots)

141,218 notes
See Post

repeat from VIVID

You Cannot Rest Here

cacklefrendly:

feelinranty:

meeplol:

Have you ever played a video game where you have to sleep to recover? They only let you do it if everything is safe. Otherwise they won’t let you sleep. You’ll get a message, saying “You cannot sleep now, there are monsters nearby.”

Now, remember the last time you just couldn’t get to sleep?

I do.

Don’t you fuckin do this to me

image

(via sneakyseabear)

140,719 notes
See Post

repeat from Silence is Screaming

gang0fwolves:

westendblues:

please stop calling Black children who have different interests and tastes white

it’s damaging and alienating

(via sneakyseabear)

23,943 notes
See Post

repeat from becoming
laughhard:

Rugrats was really twisted.

laughhard:

Rugrats was really twisted.

(via sneakyseabear)

33,706 notes
See Post

repeat from Unbetitelt
shred-and-gain:

kid-breeze:

•

dope.

shred-and-gain:

kid-breeze:

dope.

(Source: rikkisimons)

110,569 notes
See Post

repeat from Rikki Simons' Lil' Rhumbaghost
jerkofficial:

HE’S DOING A WATER PULSE OMG HE’S A POKEMON

jerkofficial:

HE’S DOING A WATER PULSE OMG HE’S A POKEMON

(Source: al-grave, via fr33kinmatt)

71,427 notes
See Post

repeat from AlGrave